torsdag 17 januari 2013

Tjäna pengar på din blogg

Har du en blogg och vill dra in lite extrapengar? Då kan du börja med att bli medlem på Tradedoubler. Det finns en hel djungel av sidor man kan bli medlem på för att få in lite cash, men min personliga åsikt är att Tradedoubler är den absolut bästa (och enklaste!) av dom alla.

Bli medlem, sök in till olika program och vänta på att bli godkänd, lägg upp annonser på bloggen, och så börjar du förhoppningsvis så småningom få in lite pengar.

Såhär ser det ut på mitt konto hos Tradedoubler just nu. Summan högst upp är de pengar som jag väntar på att få ut. En del betalas ut nästa vecka, och resten får jag i februari. 

Det är bara att fråga mig om ni undrar över nåt. Annars är Tradedoublers kundservice snabba & hjälpsamma, så dom kan ni också fråga om vad som helst.

Kör hårt, lycka till! ♥ 

5 kommentarer:

  1. hur vet man vilka annonser man ska lägga upp? vilka är bra och hur ska man göra för att få pengar att rulla in. Min kontobalans har stått stilla i flera månader ?!?! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Man måste prova sig fram helt enkelt :) Jag får in absolut mest via Nellys annonser. Även Ellos och Lenson har jag fått in en del för. Det beror helt på vilken typ av människor som läser ens blogg. Mina läsare tycks vara rätt mode-galna, så då lönar det sig att ha upp såna annonser. Det finns ju massor att välja bland hos Tradedoubler, hoppas du hittar nåt som passar just din blogg :) Lycka till!

      Radera
  2. de här sku jag va intressera av nångång men antar ja kanske behöver lite hjälp så sku ju va bra ifall jag kan fråga dig sen då ja tänkt böri fösök på lite hehe :D

    SvaraRadera
  3. Ha länge fundera på att sätt in reklam på bloggen, men aldri våga. Men NU, thanx to you, så våga ja ta steget ut i reklamvärlden. Om det lönar sig eller inte får vi se sen ^^ De ja undra va hur mycket information som behövs på tradedoubler? Har du satt ut både swiftcode och ibannummer? Behöver man själv betala något? Ja e ju liksom rädd att mina få pengar på mitt egna konto ska försvinna :P

    SvaraRadera
  4. Kostar det att bli medlem och måste man betala någon summa för att sedan få pengar? :) (om du förstod vad jag menar) ;D

    SvaraRadera