fredag 26 oktober 2012

Tidig morgon

Jag vaknade alltför tidigt i morse (nångång efter 6), vilket kommer att resultera i att jag stupar innan kl. 17 idag.. Men, jag har ju en bra orsak till att ta en powernap på eftermiddan då också! ;)

Kanske det var allt det vita där ute som gjorde mig så ivrig att jag inte kunde somna om då jag hade vaknat? Underbara snö 

Jag ska fortsätta jobba lite med fågeltapeten innan jag far iväg till Vasa för att hämta ut dom andra tapeterna som jag beställde. Jag plockar då upp gubben samtidigt, så kommer vi tillbaka norrut mot kvällen.

Och filmen då? Ja, den var superduper! Minst lika bra som ettan, ni måste absolut se den!! 

Här kommer några mobil-bilder från igårkväll då jag och småtjejerna var ute i snön.
Det hade hunnit bli ganska mörkt ute, därav den usla kvaliteten på bilderna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar