tisdag 28 juni 2011

Hot hot

Först vill jag bara säga; Tack för alla era fina kommentarer, ni är awesome!  Ni ska veta att det uppskattas enormt!
 
För tillfället ser vi Eragon (typ vår femte film idag, haha), men här mellan varven har jag faktiskt varit ner till butiken o köpt lite jogurt & Fanta åt Maria. O jösses vad varmt det var ännu ikväll! Tur att jag inte gick ut mitt på dan då det var som varmast, då hade jag nog fått skaplig ångest av att sitta inne, haha. O jag kan säga att jag är lagom svettig efter att ha suttit inne hela dan i mjukiskläder, o varvat städning med spyfats-tömning. En kall & välförtjänt dusch blir det absolut innan läggdags ikväll!

Min reklam som ska delas ut imorgon har inte kommit än, så jag ska ännu ikväll springa ner o se om den kommit. Det brukar stå en stor hög med blytung reklam utanför dörren nästan på gatan, haha. O det är inte kul då man ska bära upp den själv kan jag säga! ;D

O hörni, vad tycker ni om my love basket? Jag har samlat mina favoriter där, o ni kan såklart shoppa därifrån om det är nåt ni förälskar er i! Är det nåt ni saknar som jag ska ta in dit?  

5 kommentarer:

  1. Du kanske int borde berätta om allt mellan himmel å jord i din blogg.. du får gärna lämna marias spyande utanför den! hade du velat läsa om i andras bloggar att tömma spyfat va? !!

    SvaraRadera
  2. Passar egentligen när som helst från å med nästa vecka :) vi sko kona ta e nan dag tå fast? :)

    SvaraRadera
  3. I din lovebasket fanns grymt snygga saker! Önskar att jag hade haft pengarna! ;)

    sv: haha ja men eller hur! Courtneys låt var verkligen kass!

    SvaraRadera
  4. Anonym} Om du inte fattat det än, så är det här MIN blogg ;) Så jag skriver om precis vad jag vill, o då får ju ni välja om ni läser det eller inte :D

    SvaraRadera
  5. Man ska faktiskt inte äta mjölkprodukter när man har magsjuka.

    SvaraRadera