tisdag 29 mars 2011

Avon Avon Avon

Nu har jag börjat sälja grejer från Avon sådär direkt också. Alltså jag har ett litet lager av omtyckta produkter & storsäljare, som man kan köpa direkt av mig. Perfekt om man t.ex. märker att favorit-duschtvålen håller på att ta slut o man inte orkar börja beställa o vänta på det. Då kan man köpa det direkt av mig. Smidigt va? :}
O så om det t.ex. är nåt smycke som ni funderar på att köpa, men inte vågar för att ni skulle vilja se det i verkligheten först. Ja då kan jag beställa hem det smycket, o så får ni se det IRL innan ni bestämmer om ni vill ha det eller inte. O om ni ångrar er så får jag ändå garanterat sålt det åt nån annan. Så ingen fara ändå! :}
  
Här är en del av grejerna jag har på lager just nu;

Handkrämer, läppomada, mascara, läppstift & läppglans, ögonskugga, nagellack, shampo, duschtvålar, handtvålar, ansiktsprodukter, fotkrämer, plånböcker, minimassage åt både rygg & fötter...
Det fylls på hela tiden.
Hör av er om det är nåt speciellt ni vill titta närmare på! 
sara_westerlund743@hotmail.com

2 kommentarer:

  1. hej. Jagsäljer Avon i England, men ska flytta tillbaka tillSverige igen i Januari ochvillfortsätta med det där.men jag kan inte hitta den svenska avon sidan när jag är england tydligen så undrar om du har nåt nummer jag kanringa och föra över mig till Sverige till Januari? mvh Sanna Bertling

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Vad roligt :) Jag bor i Finland, och här är den finska sidan: http://www.avon.fi/PRSuite/home_page.page
      Jag hittade inte heller den svenska, det måste va nån kostig adress dit tydligen :/ Jag googlade också, men inget resultat.

      Radera