onsdag 23 februari 2011

Dagens look

Idag kör jag på helsvart. Tröjan är flera år gammal, från h&m, och leggingsen kommer också från h&m. Ringarna har jag fått av Roy för flera år sen. Dom är mina favoriter, o jag bär dom nästan varje dag!
Håret är nytvättat, därför är det lite "spretigt". (Jag ogillar nytvättat hår!)
Jag har förresten inte plattat håret alls på ett par veckor nu, o det är så skönt! Jag tycker det är fint då det är lite självlockigt :}
Plattar/lockar ni håret eller låter ni det bara vara som det är? 

3 kommentarer:

  1. Sv; Skulle du vara intresserad av att utföra lite jobb? :) Vi har nämligen ett rum som skulle behöva fixas! Tapeterna ligger och dammar men vi har som inte tagit tag i saken. Det rör sig om ett vardagsrum och kök med öppen planlösning :) Så tapeter, spackel, klister o. målarfärg finns redan! Isf om du skulle anta dig arbetet, är kostnaderna stora för att "låna" dig från skolan? :)

    SvaraRadera
  2. du e snygg som tusan! :)

    SvaraRadera