söndag 24 oktober 2010

TVÅ MÅNADER TILL JUL

Godmorgon. Tänk vad tiden går! Snart är det jul, med mysig julmusik, god mat, julklappar, jultomten, förhoppningsvis mycket snö, massor med tända ljus, o allt vad det innebär.
Jag älskar julen! Gör inte ni det också?

Idag ska jag i alla fall hinna med massor. Ska möta upp lite folk med bloppis-plagg, dela ut lite Avon-produkter, fara till Vasa, handla massor med LCHF-mat, och ladda upp inför morgondagen då en ny skolvecka och mitt nya liv med LCHF börjar!

Ha det så bra tills vi hörs igen! 
 

7 kommentarer:

  1. Jo, hon had verkligen tur i oturen!

    Va tror ni annos om inkommand viko, na "favorit" dag att råkas? :)

    SvaraRadera
  2. Tisda ska kusin koma på besök så onsdan passar no bäst tå :)

    SvaraRadera
  3. sv: de va så lite så :D <3
    den funkar tack vare dig :D japp, de nog bara att sno ;)

    SvaraRadera
  4. sv: Okej, här här de ingen snö. Jag vill inte ha mycket snö heller. Jag tycker inte om snö så mycket :)

    SvaraRadera
  5. Men gud, haha. Inte alls långt kvar. Usch. Vill ha sommar jag. ;D

    SvaraRadera
  6. fan vilken fin headerbild! :)

    SvaraRadera
  7. inget att tacka för sötnos! allt bra? :)

    SvaraRadera