tisdag 26 oktober 2010

OOPS!


Ringen är av sterlingsilver och äkta pärlor. Jag köpte den på rea. De knähöga stövlarna ser jag framemot att få prova. Jag hoppas verkligen att de passar fastän de är i strl 38, för det fanns nämligen inga 39:or kvar..

Lite annat blev hemklickat på samma gång också, men det är grejer som jag bara var lite nyfiken på o beställde hem mest för att prova bara. Antagligen blir det lite returer.
Jag hoppas jag får paketet inom denna vecka, dom brukar ju oftast vara rätt snabba från Nelly så. 

Förresten, om ni också vill handla lite fina grejer på rean, så kan ni klicka er in via annonsen som finns till vänster i min blogg. Då kommer ni direkt till sidan, där ni kan klicka er vidare till rean för att göra otroliga fynd. Om ni inte slipper in på rean, så skriver ni bara in koden FALLSALE, så är det bara att shoppa loss! 

1 kommentar: