tisdag 28 september 2010

MAT, MAT, MAT

Nu har jag återigen ätit underbart god mat, made-by-me! *Slickar mig runt munnen*
Var har jag gömt dessa matlagningstalanger under alla dessa år? Eller har jag bara varit för lat? Eller helt enkelt inte tillräckligt intresserad?
Två dagar i streck har jag lyckats göra mat som varit ren njutning för både mig & gubben, så ja, jag får skryta lite! ;) Roy är annars en mästare på matlagning, men det blir oftast bara det samma som han tycker är gott. Pyttipannor hit & korv dit. Nej fy. Jag föredrar broiler, pastaröror o sånt, som det blir då jag får bestämma. ;) Men då han verkligen vill satsa lite extra så blir det alltid lyxigt!

Nog om mat nu, haha.
Jag har städat lite smått här i lyan nu, så nu ska jag bara slappa resten av kvällen o invänta Idol.
__
När blev DU så där egoistisk? Hua..

2 kommentarer:

  1. ahaa, på detta viset :D okej

    SvaraRadera
  2. man får jo tröst se mé at he e tanken som räknas tå karan eingang årk laga nanting åt ein! kalle e no faktist dukti han å, men he blir mest spaghetti & morosås i olika former ;) sjölv tycker ja å åm ti laga höns å pasta, men tå ere jo ein som int tycker åm at ja leggär paprika i allt...

    SvaraRadera