tisdag 28 september 2010

HEMMA!

Nu är jag hemma från skolan. Jag har kämpat mig genom skoldagen trots att jag har mått illa o varit supertrött pga. för lite sömn inatt. Så jag är stolt att jag orkade hela dagen trots allt, o jag var dessutom ganska flitig! Jag hann med mycket mer än vanligt! Kanske det är meningen att jag ska sova bara 3-4 timmar/natt? ;)

Nu ska jag iallafall kolla klart The Tyra Banks Show, o sen ska jag städa lite o börja laga mat.
Roy slutar kl. 18, så jag ska försöka få maten klar tills han kommer hem.
Sen blir det bara att ta det lugnt resten av kvällen, det ser jag framemot!

_____
Ni är många som läser, men bara några få som kommenterar. Det är SÅÅ mycket roligare att blogga om nån kommenterar! :)

Pusipuss

Så här såg jag ut för drygt ett år sen. Det kanske ni inte visste?
Åh vad jag saknar alla de där hålen i öronen.. Speciellt piercingarna där uppe. Måste göra nya snart!

3 kommentarer:

  1. vaför hadd dy taji bort? hadd ju hejlt glömd bort do hadd toki å :D

    SvaraRadera
  2. Varför har du tagit bort dem?

    SvaraRadera
  3. Öronen blev ömma & svullna, så jag tänkte att jag skulle låta öronen vila några dagar o tog bort dem. Sen glömde jag bort att sätta tillbaka dem, så då jag efter några veckor skulle göra det så hade de vuxit ihop :/ Har dock kvar två hål i vardera öronen.

    SvaraRadera