onsdag 19 maj 2010

SHOPPING

Idag har jag varit hemma från skolan. Jag steg upp runt halv 12-tiden och åt lite frukost. Sen drog jag på mig mina sköna sommarklänning som jag fick hem på posten för några dagar sen 


Jag tog en timmes promenad med Alecia. Vi gick samtidigt till posten för att hämta ut överdraget till min soffa som äntligen kommit efter flera månaders väntan. Alecia var ganska jobbig att vara ute med idag. Hon skulle springa efter alla fåglar och allt annat som rörde sig eller flög. Vid ett tillfälle sprang hon upp i ett träd, men eftersom jag hade selen på henne så var det inga större problem att få ner henne..


Efter promenaden fräschade jag upp mig lite och böt skor. (Jag hade mördar-sandalerna på mig på promenaden). Jag tog bilen in till stan för att springa ett ärende. Samtidigt passade jag på att gå i lite butiker i jakt på ett par bekvämare sandaler. Jag hittade även lite annat smått & gott.. Bl.a. denna bikini 


..denna top 


..och efter nästan 3 timmars springande i butiker och ett x-antal sandaler senare så hittade jag dessa 

Jag vet inte om jag är 100% nöjd med skorna, men jag pallade inte mer efter att ha provat såpass många olika. Och shit vad dyra alla skor är! Då jag äntligen hittade ett snyggt par så kostade dom mellan 50-70 euro. Och jag vägrar att ge så mycket för ett par skor som man bara kan ha 3 månader om året! Så då jag hittade domhär vita för 30 euro, så köpte jag dom. O nog är dom ju ganska snygga tycker jag.. Huvudsaken är ju att dom är bekväma, och det tycker jag att dom är. Får se bara hur länge dom håller.. Jag måste köpa ett dyrare & bättre & bruna par sen i sommar då jag fått lön. :}

Nu ska jag städa lite, o sen kanske ta en promenad då det blivit lite svalare ute. Och sen kommer en kall dusch att vara guld värd!

11 kommentarer:

  1. sv: Klänningen är från bik bok :)

    SvaraRadera
  2. oj va grann di er :) vannifrån ?

    SvaraRadera
  3. vad kostar bikinin och varifrån är den ? (:

    SvaraRadera
  4. varifrån är bikinin och vad kostar den ? (:

    SvaraRadera
  5. Svar till Jozze; Skorna är från KappAhl. :)

    Svar till anonym; Bikinin är från Gina Tricot och kostar 7,90e. :)

    SvaraRadera
  6. oj :) int finsta e svart ?

    SvaraRadera
  7. Vita, svarta & ännu en färg.. Kanske gråa om ja int minns helt fel :)

    SvaraRadera
  8. oj va bra :) di e verkligen snygg ;) sku verkligen böv na sandale.. :) har ba tuite hemsk me tarra så :)

    SvaraRadera
  9. Va bra om nån tycker att de e snygga, jag var själv lite osäker. Så tacktack
    ;)

    SvaraRadera
  10. snygga skor! det är jättesvårt att hitta prisvärda och snygga skor tycker jag, sommarskor håller ju dessutom ofta bara en sommar :/

    SvaraRadera