söndag 21 februari 2010

SUGEN

Okej, jag tog inga vettiga bilder igår, så jag har inget att visa nu. Jag ska skona er från att behöva se dom bilder jag tog, hahaha :]

I alla fall, jag träffade massa härligt folk igår/inatt, många bekanta ansikten :] Jag kan sammanfatta kvällen/natten såhär:
Mycket bra och mindre bra. Jag hoppas bara att alla mår bra idag! 


R sover ännu (
surprise!), han har bara varit upp o ätit nånting emellan. Jag vaknade redan runt 9, sen har jag ätit, vilat lite, kollat några filmer, o läst bloggar. Vi kommer troligtvis att bara ta det lugnt hela dan idag, vi är lika trötta båda två. Dock är jag sjukt sugen på en bigmac, så om R skulle erbjuda sig att komma med in till stan, så skulle jag inte tacka nej :] Men jag ska försöka motstå frestelsen, suget försvinner nog förhoppningsvis snart.

Nu ska jag försöka få lite liv i gubben, så får vi se vad vi hittar på :]

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar