söndag 27 december 2009

Pics


Förlåt för en usel uppdatering. Jag har inte orkat/hunnit/velat sitta så mycket vid datorn under julhelgen. Men min julafton var bra, och jag fick bra julklappar av både vänner & familj. Tack tack tack!
På juldagen for jag & R med några gemensamma vänner på krogen. O på jul annandag så tog vi det bara lugnt. Jag hann också träffa M en stund.

Nu är jag hemma, jag kom hem från R's igår. Jag skulle dit igen nu på förmiddagen, men tydligen ska dom iväg ut på isen, så det blir väl först mot kvällen som jag far dit då..

Nåja, här kommer iaf lite bilder som är fotade med min mobil. Dom är helt i oordning, men kanske det går ändå.




Juldagen. (Såhär blev håret efter färgning)



Min busing 




Innan jag färgade håret.



En härlig morgonpromenad i djup, orörd snö.

Fler blider kommer sen, nu ska jag göra mig klar, för jag ska tydligen med ut på isen :O Får se om vi överlever nu då.. Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar