måndag 23 november 2009

I just wanna be..

..happy. Men det känns faktiskt lite bättre nu efter att Roy ringde, så att jag fick prata ut o gråta lite, det lättar. Jag hade kanske, i mina tankar, överdrivit situationen lite. Jag brukar vara bra på sånt. Men samtidigt är jag ganska optimistisk och brukar tänka att allting ordnar sig till slut, på ett eller annat vis. Och så tror jag dessutom att det finns en mening med allt, så att vad som än händer så är det det bästa i slutändan, fastän det kanske inte känns så at the moment.

Jag sitter och lyssnar på lugna låtar nu, bl.a Bryan Adams, Leona Lewis, Beyonce.. Det brukar faktiskt få upp humöret lite. Och det känns faktiskt bättre redan. :-)

Roy lovade att ringa ännu en gång senare ikväll, så det ska jag vänta på nu bara medan jag tar bort resten av hårförlängningen som sitter som sten. Snart har jag kort hår igen!

Ha en bra kväll! Kisses

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar