lördag 2 mars 2013

Don't forget!

Ni är så himla få som tävlar om ett handgjort smycke.. :( Jag blir såklart besviken och funderar på om det ens är lönt att fortsätta med min smyckestillverkning. Jag tänkte att en tävling skulle visa hurpass stort intresse det finns, och ja - det var inte stort. Jag har lagt ner flera hundra € på pärlor & material, så det är klart att det känns surt att jag troligen inte ens går på plus med detta.

Om det är nån som tycker att jag har "för svåra regler" så säger jag bara - Det är väl klart att jag vill att tävlingen ska spridas vidare och att andra som kanske inte annars klickar in på min blogg ska få chansen att delta? Jag har lättare regler än de flesta bloggare. Kolla bara runt lite. OCH, jag har också haft tävlingar där jag endast kräver en enkelt kommentar för att vara med och delta.

Ikväll avslutar jag i alla fall tävlingen, jag hoppas att ni är lite fler som deltar under dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar