måndag 25 februari 2013

En lugn start på veckan

Idag blev det en lugn dag pga. att vi alla är så trötta efter bilresan, och så pga. mina skador förstås. 

Vi har ätit god mat, varit in till Kuusamo centrum, varit till slalombackarna och kollat lite, och ikväll ska vi spela lite Rappakalja och kortspel. 

I centrum gick vi in i en butik som hade sportgrejer och märkeskläder till salu, och där sprang jag på den här jackan som ni ser en skymt av nedan. Den var nedsatt till under halva priset, fanns bara en kvar, som dessutom var i min storlek. Såå.. Efter att ha fiskat komplimanger från allihopa och själv insett att jag kommer ångra mig förevigt om jag inte köper den, så slog jag till. Åh vad glad jag är. Den är perfekt! Jag var absolut värd den nu efter att jag skadat mig och kanske inte kan åka slalom som jag så sett framemot. Åtminstone inte tre hela dagar som det var tänkt från början, och då tyckte jag att jag kunde lägga dom pengarna på jackan istället. Svårt att fånga den rätta färgen på bild, men den är i alla fall mörk turkos, typ. Bättre bilder ska jag försöka fixa sen!
Här ser ni också skymten av vår fina stuga.

Jag ska snart gå ner och joina dom andra. Ska bara vila huvudet på kudden en stund först.

2 kommentarer:

  1. Snygg färg! Måste bara få fråga vad den kostade? Vill gärna se hela jackan också. Kram :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Den kostade strax över 100€. Originalpriset var 300€.

      Radera