lördag 16 februari 2013

Bloggpower!

Jag fick en Bloggpower-award av fina Marie, tusen tack! Med utmärkelsen följer uppdraget att skicka den vidare till bloggar med mindre än 200 följare. Berätta på din blogg vilka du utnämner, och länka till deras bloggar. Skriv också på deras bloggar att de fått awarden av dig så att de inte missar den. Svara på frågorna som du fått av den som gett dig awarden. Hitta på fem nya frågor till de du nominerar.

Dom här frågorna fick jag:

1. Hur skulle en drömsemester se ut för dig? Var skulle du fira den, och med vem/vilka?
Svar: Just nu längtar jag mest till att få åka till London på shopping-weekend tillsammans med en kär vän, men min drömsemester skulle nog va tillsammans med Roy på nån fin ö nånstans ute i världen.

2. Vilken är den bästa konsert du varit på? Vilken låt var den bästa de sjöng?
Svar: Pink! "I don't believe you" är nog en favorit ♥ 

3. För att peppa sig själv måste man även se till sina bra sidor, så vilken är din bästa sida/egenskap tycker du?
Svar: Min envishet är jag evigt tacksam för att jag har! 

4. Vad är det pinsammaste du gjort?
Svar: Jag gör pinsamma saker hela tiden, så det är omöjligt att svara på ;) 

5. Har du fått höra att du är lik någon kändis nångång, vem?
Svar: Ja, Hayley Williams från Paramore. Åtminstone hårfärgen är ju rätt lik. 
 

Jag nominerar dom här fina - Sarah, Jannike, Rebecca & Tanja.

Dom här frågorna ska ni svara på:

1. Om du skulle va tvungen att leva i två särskilda plagg för resten av 2013, vilka skulle det vara?
2. Vad är din åsikt ang. skönhetsoperationer?
3. Gav du några nyårslöften för 2013?
4. Skulle du hellre va helt osminkad eller ha ofixat hår för resten av livet?
5. Har du nån förebild? Vem & varför?

7 kommentarer:

  1. Jag kan komma med dig till London! ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har redan planerat länge med en kompis ;) Så fort jag har råd så far vi!

      Radera
  2. Söt bild på dig och vad roligt att du svarade samt ni var ju allt lite lika, jag får ofta höra Pernilla Wahlgren eller Alicia Silverstoone =D. Envishet har jag också, samt London vore ju inte fel
    kramar

    SvaraRadera
  3. Svar
    1. Ja alltså, ja längtar så ja spricker :D

      Radera
  4. Tack för awarden! Men nu just känns e int som om ja vill gör na sånt, men kanski nagang.. :)

    SvaraRadera