torsdag 24 januari 2013

Stress

Jag sitter här i pyjamas än. Jag sov lite väl länge idag, men jag var uppe så sent inatt. Jag fick nämligen en snilleblixt kl. 1 inatt och började skura toan, allt från golv till tak, plus golvsilar & avlopp. Haha.. Så, nu är det gjort i alla fall. Det faktum att resten av lägenheten är k-a-o-s orkar jag inte bry mig i just nu. En fräsch toa gör mycket.

Idag ska jag lämna in bilen på en snabb kontroll inför besiktningen. Om allt är som det ska så ska jag försöka hinna besikta den idag också. Sen blir det bråttom att åka norrut eftersom brudtärneklännings-provning står på schemat ikväll. Hoppas jag inte behöver stressa ihjäl mig för att hinna.

Nu ska jag börja med att äta en sen frukost, sen tar jag en liten promenad innan jag börjar packa ihop alla grejer som jag ska ha med mig norrut över helgen. Jag känner redan huvudvärken komma krypandes, jag har för mycket att tänka på just nu.

Vi hörs senare så fort jag har tid att sätta mig ner.
Fotograf: Linda Sjölund

1 kommentar: