onsdag 30 januari 2013

Sitter vid hvc och väntar på att slippa in till läkarn..

8 kommentarer:

  1. Usscch då har du ont?, har det blivit värre?

    SvaraRadera
  2. Svar
    1. Smärta i axel & revben, men annars bra.. :)

      Radera
    2. Vad sa läkaren då? Var det "bara" muskelproblem eller nåt värre?

      Radera
    3. Han visste inte riktigt, men gissade på en överansträngning från träningen. Han ringer imorgon, så kanske jag får bättre svar då.

      Radera
    4. En PT sa en gång åt mej att om jag orkade lyfta 10 kg skulle jag bara lyfta 5 kg för att må bra av träningen. Så gjorde jag oxå och det gav nog resultat. Man skulle alltsåhalvera maxvikten för att inte öra fel o överanstränga sej. Enligt henne. Och sen var det ju den där stretscningen... :)

      Radera
    5. Oj, det har jag aldrig hört. Jag har nog bara tagit i för kung och fosterland jag ;D Kanske det är där felet ligger.. Och stretchingen ja.. Jag försöker ha som regel att stretcha efter varje pass, men ibland "orkar jag inte", och ibland är jag för snabb med det helt enkelt. Måste skärpa mig på den biten. Träning är så komplicerat egentligen, hur orkar man?! ;D

      Radera
  3. Haha, ja inte är det lätt :D men pröva att va lite försiktig o tillåt dej inte att åka hem utan stretchandet.

    SvaraRadera