torsdag 17 januari 2013

Praktikkontrakt & fotterapeut

Sådär, då var kontraktet inför praktiken fixad. Och den nya skolbyggnaden - ja den var ju hur stor & fräsch som helst! Det lockar ju faktiskt lite att börja på en ny utbildning där bara för att få vistas i dom fina utrymmena, haha.. Nej men jag har ju redan hittat en utbildning i Danmark som jag ska gå, om jag slipper in. Men nu ska jag först fokusera på att bli klar med den här utbildningen, en sak i taget. (Jag är verkligen värdelös på att ta en sak i taget, allt skulle gärna få hända NU på en och samma gång).

Om ett par timmar ska jag iväg till den stenfinska fotterapeuten igen. Den här gången borde jag få ett par inlägg till skorna som ska stödja upp fötterna bättre. Jag har ju som sagt lite problem ännu med vänster fot sen förlamningen, sånt som andra kanske inte ser, men som jag lider av varje dag.

Och nu är det matdags!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar