torsdag 25 oktober 2012

Svar på era frågor #3

"Vad är dina åsikter om droger?"
Droger borde inte finnas! Det förstör så många liv, helt i onödan.

"Vem skulle du helst vilja träffa (levande eller död), och varför?"
Min faffa skulle jag vilja träffa igen. Han dog då jag var bara 3 år, så jag har inte så många minnen kvar av honom, men jag minns att han var världens snällaste.

"Hur lång är du och vad väger du?"
Jag är ca. 168cm lång och väger nånstans mellan 60-70kg skulle jag tro. Jag har slutat bry mig så mycket i vikten, det är ett bra tag sen jag stod på en våg senast.

"Hur träffades du och Roy? Kärlek vid första ögonkastet?"
Först var en av mina vänner tillsammans med Roy, och ett tag efter att dom gjort slut så började Roy visa intresse för mig. Vi dejtade i några månader innan vi blev tillsammans. Så vi träffades tack vare att min dåvarande kompis var tillsammans med honom :)
Nej, det var inte kärlek vid första ögonkastet. Dock visste jag att det var nånting speciellt med honom direkt jag såg honom. Han såg så snäll & trygg ut. Och så tyckte jag att han hade världens konstigaste efternamn ;)

"Hur många syskon har du?"
Jag har sju syskon. Sex systrar och en bror.

Ni får gärna ställa fler frågor åt mig, här.
Bild från i somras. Fotograf: Sarah Ede.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar