måndag 22 oktober 2012

Svar på era frågor #1

"Vilket land skulle du helst vilja åka till?"
Jag har alltid sagt att jag vill åka till England och nåt varmare land. Nu har jag ju varit till Södern, så England ligger nog högst upp på listan just nu!

"Har du nånsin brutit nåt ben?"
I våras bröt jag två ben i foten, men nåt annat har jag inte brutit eftersom jag har väldigt kraftig benstomme. Dock har jag (eftersom jag är väldigt klumpig) haft sprickor i både händer, armar och tår.

"Vad tycker du bäst och sämst om med ditt eget utseende och din personlighet?"
Det jag gillar bäst med mitt utseende är mina ögon, min midja och mina underarmar. Mina proportioner på kroppen gillar jag sämst. För lite upptill och för mycket nertill.
Med min personlighet så gillar jag min envishet - att jag alltid vet vad jag vill och står för vad jag tycker, och att jag orkar vara så stark och positiv trots all skit. Det sämsta är nog att jag kan bli gnällig då jag är trött, och att jag har världens humörsvängningar.

"Vad var det bästa/sämsta med resan?"
Det bästa var ju att jag fick resa med just Sarah, som till skillnad från mig har rest en del och har lite mer erfarenhet ute i världen. Och så får man ju alltid en annan syn på saker och ting efter att man fått ta del av andra kulturer, vilket i detta fall bara var nyttigt.
Det sämsta var kanske all stillasittande i väntan på tåg & flyg, men det hör ju till, så jag klagar absolut inte.

Fler frågor svarar jag på en annan gång. Ställ fler frågor här

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar