måndag 8 oktober 2012

Slutarbete & sånt

Idag har jag börjat på med mitt slutarbete. Jag börjar med planering & uträkning, och efter resan börjar jag på med det praktiska. Vad ska jag göra då? Jo, jag ska renovera hela köket åt föräldrarna här i Kovjoki. Från golv till tak och allt däremellan. Jag har att stå i med andra ord, men det ska bli superkul :)

Idag har jag varit in till J:stad och letat material och kollat priser för att kunna jobba med uträkningen sen. Och så har jag handlat dom sista nödvändigheterna inför resan. Bara fem dagar kvar nu.

Jag har också gått runt med huvudvärk nästan hela dan, men jag powernap'ade nyss så nu känns det lite bättre. Jag & lillasyster M ska snart iväg på fotokursen för allra sista gången. Hoppas jag hålls vaken, annars blir det lite pinsamt..
  
Imorgon ska jag till neurologen, så jag far till Vasa på förmiddan.. Så det kan hända att jag inte hinner uppdatera förrän på eftermiddan, men ni vet ju var jag håller hus isåfall. 

Hoppas ni får en bra måndagskväll ♥ Puss puss puss!
Bilderna är tagna med webcamen för ett par veckor sen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar