måndag 24 september 2012

Noll motivation

Godmorgon! Idag vaknade jag upp med noll tränings-motivation. Jag hade planerat in ett pass på gymmet, men just nu känns det hopplöst. Jag är trött, utmattad, har ont överallt, och börjar känna av en förkylning.
Men vet ni? Jag tänker åka iväg ändå! I fredags fanns ju inte motivationen där heller, men jag åkte ändå, och det kändes såå bra efteråt. Så nu ska jag äta en frukost och sen åker jag iväg! No excuses!!
Tumblr_m759ffccul1qlxk49o1_500_large
weheartit.com

8 kommentarer:

  1. TU E SÅ DUKTI SARA!! :D

    SvaraRadera
  2. Kom ihåg att du måste vila emellåt oxå! Jag är ingen expert så nån annan får säga hur mycket men mina tävlande kompisar var mycket viktiga med vilodagarna förr...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, jag vet :) Jag har nog haft nån enstaka vilodag emellanåt. Det är bara nu i början som jag tränar såhär intensivt, snart då jag börjar på med praktik & slutarbete så kommer jag inte att hinna träna lika mycket. Jag vill bara kickstarta mig själv så att träningen blir som en naturlig del av vardagen så småningom istället för ett "måste" :)

      Radera
    2. ok! Se upp bara så du inte tränar för mycket så du int har ork att stå emot alla eländiga förkylningsbåbbor nu i höst. Jag brukar alltid bli förkyld när jag bestämt mej för att börja motionera, surt! Men härligt att du är på G!

      Radera
    3. Jag brukar också bli sjuk då jag bestämt mig för att börja träna, men den här gången klarade jag mig :D Dock känner jag av en liten förkylning nu, men bara det inte blir värre så är det nog inga problem :)

      Radera
  3. Vet att du att det är på vilodagen som kroppen förbrukar mest energi? Och när du tränar så bryter du ner musklerna, och när du vilar så bygger du upp dem igen, förhoppningsvis till det starkare, så vilodagar är viktiga!

    SvaraRadera