fredag 21 september 2012

Are your excuses more important than your dreams?

Jag vaknade i morse, och foten kändes helt okej ..tills jag började vända på mig. Jag hade planerat in ett gym-pass, men jag började tveka då jag kände hur foten värkte. "Är det värt att riskera att den blir värre?" "Kanske jag kan skita i träningen idag, jag har ju varit så flitig nu ändå.." "Jag ligger kvar en halvtimme än så ser vi då".. Men så tog jag mig i kragen - steg upp och drog på mig dom nytvättade träningskläderna och körde iväg till gymmet! Inga ursäkter här inte. Ska jag bli fit så är det bara att kämpa på. Jag valde att göra såna övningar där jag inte behövde anstränga foten så mycket, så det gick faktiskt super!! Jag var genomsvettig då jag gick ut från gymmet, och det kändes bra i hela kroppen.

Det var sååå värt att släpa sig till gymmet idag fastän jag hade noll motivation. Nu har jag bevisat för mig själv att jag kan, jag orkar, och jag vill! I feel good! 

2 kommentarer:

  1. damn va dy har blivi hurtig ny :D keep up the good work!

    SvaraRadera