söndag 26 augusti 2012

Sista flyttlasset /konstig värk i foten

Godmorgon! Idag drar vi iväg till Vasa med Ikea-möblerna och en massa annat. Nu ska lyan bli helt inflyttningsklar hade vi tänkt. Jag tänkte bara meddela så att ni vet var jag håller hus, eftersom bloggen kommer att bli lidande idag också. Vi har inget internet i lägenheten än nämligen.

För övrigt så har det hänt nåt med min vänstra fot. Jag vet inte vad, men det är lite liknande smärta som då jag bröt höger fot i våras, fast mycket mildare. Jag har svårt att gå normalt, och det värker konstant. Det syns inget utåt, så det är riktigt konstigt. Jag har inget minne av att jag skulle ha sprungit in i nåt eller slagit i den hårt i nånting.. Det började igår och nu är det värre. Kan det vara en överansträngning? Det har ju blivit en hel del springande och tunga lyft på sistone..
Nå, idag måste jag i alla fall lyfta en massa tunga grejer igen och bara hoppas på att jag klarar av det och att det inte blir värre. Det finns ingen hiss i vårt höghus, så det blir ju en del trappande..

Nej nu ska jag göra mig klar, och så ska jag försöka få liv i Roy, så far vi väl iväg till Vasa då så småningom.

Hoppas ni har haft en bra Villaavslutning, ni som har firat den! ♥ 
Tumblr_m2qo9axefn1r0i9t4o1_500_large
weheartit.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar