onsdag 29 augusti 2012

Grrrr

Jag vet att min blogg är enformig och mest handlar om kor just nu, men det känns som att det enda jag hinner göra är att jaga kor!! Domdär j*vlarna rymde igen, för tredje gången idag, och det kändes som att min kropp höll på ge upp innan vi hade fått in dom i hagen igen. Jag var så arg att jag bara började gråta, och jag flippade ur på dom då dom bara jäklades... Mina ben är helt möra, och jag är heeeeelt slut i både kropp och huvud. Jag har sprungit minst sju kilometer idag bara pga. domdär!! Skulle vi äga ett gevär så skulle jag inte fundera en sekund nu alltså. Det är minst fem biffar som skulle få en kula i pannan! Gaaaaaah, jag är så arg och slut!

Kommer nån och retar upp mig nå mer idag så lär dom få ångra det, jag säger bara det...
Tumblr_m33yts3guz1qig2dao1_250_large
weheartit.com

Nu hoppar jag i duschen och sätter mig framför TVn och kollar Robinson! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar