söndag 29 juli 2012

This or that

Jag kan inte bestämma mig för vilken klänning jag ska ha på mig imorgonkväll... Valet ligger mellan dom här två som båda är köpta i Riga:
Den första är citrongul, har fin form och slutar en bit ovanför knäna. Den andra är ljusljus rosa, har inga axelband och går ner till fötterna.

Jag tycker själv att den gula är finare, men den skulle passa bättre på förlovningsfesten som vi ska ha åt våra vänner senare i höst, och då kunde jag dessutom matcha den med svarta strumpbyxor och ett par snygga heels.. Den rosa skulle va skönare att ha nu, för då kunde jag ha bara ben under, men den är jobbigare att ha på sig då den saknar axelband (och jag saknar en bra bh att ha under)...
  
Kan ni hjälpa mig? Vilken tycker ni att är finare? I slutändan väljer jag såklart själv, men ni kan hjälpa mig en bit på vägen i alla fall... ♥ 

14 kommentarer:

  1. kör den gula båda gångerna då. den e mkt finare och passar mkt bättre till förlovningskalas

    SvaraRadera
  2. du ser inte precis smal ut i den rosa så ta den gula

    SvaraRadera
    Svar
    1. MÅSTE man se smal ut då?!

      Radera
    2. hahah ok om det får dig att känna dig bättre, du kommer inte se speciellt smal ut i den gula heller

      Radera
    3. Jag tycker däremot att den rosa klänningen är alldeles underbar. Romantisk och perfekt för ett förlovningskalas. Och jag vet att du kommer att vara otroligt vacker i den :)

      Radera
  3. jag sku säga den rosa!
    sv. nähä! vilken gata?

    SvaraRadera
  4. sv. långviksgatan. riktigt i början. 2min ti jobbet :D

    SvaraRadera
  5. Rosa ser int så bra ut sådär på hängaren bara. Ta den du trivs bättre i!

    SvaraRadera
  6. Håller på den gula ;)

    SvaraRadera
  7. Den gula, super snygg! :) Hoppas ni får ett riktigt fint förlovningskalas!

    SvaraRadera