fredag 27 juli 2012

Fredag, lördag, söndag

Fredag (idag)
Jag och mamma for iväg till stan i morse och handlade allt som behövs till min & Roys förlovningsfest som vi har för släkten på måndag. Vi körde typ på bakhjulen hem då vi hade tryckt in så mycket i bakluckan... 
Nu sitter jag och väntar att Roy ska sluta jobbet och komma hit, så far vi iväg till stan på nå ärenden.

Lördag
Imorgon är det loppisrace på Mässplan i J:stad, där jag och småtjejerna ska vara och sälja lite grejer. Kom gärna och hälsa på oss då, mellan 10-16 :) Vi säljer kläder (både dam & barn), böcker, inredning, gymnasieböcker, m.m, m.m.

Söndag
På söndag ska jag börja förbereda & fylla smörgåstårtorna inför förlovningsfesten, så jag kommer att ha att stå i. Jag dekorerar dem dock först på måndag så att salladen inte börjar se så hängig ut. Dessutom ska det ju städas och ställas till, så söndagen kommer att bli en lång dag.

Så nu vet ni hur mina närmsta dagar ser ut. Full rulle.. 
  
What else to say..? 

Ja, såhär ser jag ut idag (typ lika som i onsdags)..

2 kommentarer:

  1. Kan du tipsa om någon finlandssvensk fotoblogg du läser? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Här har jag listat mina favoritbloggare från Svenskfinland - http://saragunmarie.blogspot.fi/2012/07/svar-pa-kommentar-favoritbloggar.html

      Radera