tisdag 26 juni 2012

Drömkroppar

Vad tycker ni om detta? Håller ni med?


Och jag då? Ja-a, jag blir bara förundrad över hur trångsynt den där Dennis är. Och ja, jag vet att han provocerar och vill skapa reaktioner, men ibland får man ju fundera om allt står rätt till hos den där killen?

"Det här är alla tjejers drömkroppar, och alla killar vill ha tjejer som dem" ..Eeh, alla? Är du säker, Dennis?

MIN drömkropp ser nog mer ut åt det här hållet:
Vackra Whitney Thompson som vann Americas Next Top Model säsong 10, som första plus size-modellen nånsin i ANTM.

Åsikter?

3 kommentarer:

  1. Jag läste hans inlägg och började studera bilden för att kunna svara på frågan, men hittade inget svar på den bilden. Första: för smal, andra: för mager, tredje: för smal. Vem vill se ut så där??? Enligt mig borde lite kurvor och muskler också få plats!

    SvaraRadera
  2. Jag tycker tjejerna på båda bilderna är jätte snygga. Alla på sina sätt. Skulle gärna se ut som de på den övre bilden också, inget fel med det. Men jag vet att det inte passar mig, och är inget jag strävar efter. Jag är troligtvis alldeles för kort och dessutom älskar jag att träna och har ganska mycket muskler. Och ett lite tjockare fettlager gör att musklerna på mig inte kommer fram på samma sätt. Media har tydligen hjärntvättat mig också, för jag tycker smalt är snyggt. Speciellt på personer som är naturligt smala.

    SvaraRadera
  3. åh suck.. varje gang ja hör nanting om va hande Dennis ha skrivi, så blir ja så arg. fösökar verkligen att int bry me.. men har på känn att he kokar över en vacker dag!

    tycker jo, som några kanske vejt, att kurviga kroppar e myki snyggari än riktit smala. men föståss så finns e jo å skillnad på ho he e tänkt man ska vara byggd. t.ex. sko jag (stor beinbyggnad, muskulös) si ut som en anorektiker om ja sko "väga 50kg". lika sko e sekärt vara för ein som annås "väger 50kg", som sko ha gaji åpp myki i vikt - he sko int säta se naturlit.

    min point e alltså, att he finns ett ideal för varje individ, å iställi för att fösök uppnå nan annans ideal, så tycker ja man ska fösök hitt he som passar eins egen kropp bäst :)

    SvaraRadera