fredag 27 april 2012

Tired

Hej på er! Här sitter jag vid mammas dator och är otroligt trött och slö.
Idag har jag varit till stan och helg-handlat samt köpt första förpackningen av min nya bloduttunnings-medicin. Få se hur det går nu då jag ska lämna bort den gamla och börja med den nya. Förhoppningsvis blir jag piggare och orkar mer (den gamla som jag ätit i snart fyra år har gjort mig sjukt trött och orkeslös) men det kan ju förstås också bli helt tvärtemot. Man vet inte förrän man provat :}
  
Nu ska jag gå upp och fortsätta med möbleringen i vårt rum som jag började på med innan, och sen ska jag bara ta det lugnt hela kvällen.

Imorgon far jag och Roy till Vasa och hämtar hem sängen och lite andra grejer, så då kommer jag knappast att hinna sitta vid datorn nästan alls på hela dan. Men ni ska ha en bra helg så uppdaterar jag så fort jag hinner! :} Puss!
Old pic

1 kommentar: