lördag 28 april 2012

Kvällsbabbel

Ah, vilken tung dag. Jag har suttit i bilen i timtal, kånkat möbler i en massa trappor, packat ner & upp en massa grejer, möblerat och grejat... Puh! Men skönt är det då vi hunnit så pass långt nu. Det mesta är borta ur lägenheten nu, så ett varv till med skåpbilen nån helg nu bara så får vi förhoppningsvis tömt ordentligt. MEN jag ser verkligen inte framemot städningen sen i slutet på maj. Det ska ju va helt sterilt då man lämnar lägenheten... Det borde va nån städfanatiker som får sköta om det jobbet, haha. Nå nej, nog ska det väl gå att städa sen då alla möbler är borta så att man har stora ytor att jobba med. :}
  
Nog pratat om städning.
Syrran har fest ikväll, och jag hade såå gärna farit, men jag är så slut efter den här dan så jag passar nog bäst här hemma för mig själv. Skulle inte orka va det minsta social nu, så det blev bäst såhär. Synd att det inte kommer nåt bra på tv bara...
    
Sorry för att det är så dött här, men som ni vet så är min dator sönder, så jag måste låna Roys eller mammas för att kunna blogga, och det är inte alltid som dom är lediga då det är så många som alltid ska sitta på mammas.
  
Nej nog babblat nu, jag har inget att komma med. Tänkte bara uppdatera så att ni vet att jag lever :}

En fråga som ni gärna får svara på: Kollar ni på Big Brother, och isåfall -vem hejar ni på?
Kolla in den här BB-bloggen, den är super!
Bilderna är lånade från BB-bloggen.

6 kommentarer:

  1. Jag gillar Camilla, Amandus, Hanna J och Jennifer.
    De jag önskar skulle åka ut är Annica och Marcello! Är så himla trött på dem! Annica har blivit så himla dryg, hon beter sig som en barnrumpa och Marcello stör jag mig bara så mycket på.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi tycker rätt lika då :D ..förutom att jag gärna skulle ha slängt ut Rodney för längesen, jag menar -Vad gör han ens där? Han har ju fått sin chans redan!

      Radera
  2. hur är det med foten din?!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo tack, bäter. Men an värker noo myki än, har fuska fö myki me kryckona :/ Kan ga nästan normalt nu, men ja sku noo bod ha kryckona nästan hejlatin än, men di e jo så jobbi.. :D

      Radera
  3. Har du ingen internet på telefonen så du kan blogga därifrån när du inte har någon dator? Det finns också en blogger app som är lätt att använda om man har smartphone :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo det har jag, men det går int att lägg in nå bilder. O nån smartphone har jag int.

      Radera