onsdag 25 april 2012

Fashion against Aids

Imorgon släpper h&m en ny Fashion against Aids-kollektion, där 25% av intäkterna går till arbetet att förhindra spridningen av AIDS.
Här har jag gjort några urplock ur kollektionen, och jag är grymt förtjust i både shortsen och jackan (som dessutom är vändbar) här nedan. Jag älskar mönstret och färgerna i kollektionen, superfint till sommarn.

Har ni hittat några favoriter? Här kan ni kolla in plaggen.
Tyvärr kommer jag inte att ha möjlighet att sitta vid datorn kl. 11 imorgon då dom släpper kollektionen, så tyvärr hinner jag nog inte haffa åt mig nåt eftersom grejerna brukar ta slut på nolltid :( Men men, kanske nån säljer nåt på nån bloppis sen eller nåt, haha.

Har ni tänkt beställa nåt? :}

1 kommentar:

  1. Om jag hade pengar skulle jag ha beställt shortsen, bikinin, mobilväskan och bustiern :D

    SvaraRadera