onsdag 18 april 2012

Bedömning på min praktik

Godmorgon! Jag håller på och förbereder mig för att min handledare och lärare ska komma och bedöma min praktik. Jag är nervös över vad dom ska tycka eftersom jag inte hunnit med så mycket som jag hade planerat, främst eftersom jag skadade foten och inte har kunnat göra nånting alls på 1½ vecka.. Men dom vet ju hur det ligger till, så nog ska det gå bra :} Jag är en mästare på att stressa upp mig och bli nervös för småsaker.
  
Nu ska jag gå ner och plocka fram i köket det som vi ska bjuda på till kaffet, och sen är det bara att vänta på att dom dyker upp.

Det är först och främst hallen som ska inspekteras.

1 kommentar:

  1. Då är vi två. Sen när sakerna man stressat upp sig för är över så inser man att det inte var så farligt.

    SvaraRadera