fredag 30 mars 2012

Takatalvi

Ja, så kallar vi det här i Finland då det plötsligt kommer snö och blir minusgrader efter att det varit vår ett bra tag redan. Takatalvi ja, it sucks! Men, vi ska inte deppa ihop för lite snö, sommarn är ju snart här!! :)
  
Idag var jag uppe redan runt 7, ganska skönt ändå så att man inte sover bort hela dan. Dock har jag inget att göra nu på förmiddan innan Roy kommer hem med min bil, så jag ska bara kolla Big Brother och ta det lugnt. Sen så fort jag får bilen så ska jag iväg till Topi Keittiöt och kolla om dom har nå passliga skåpdörrar till köket och ena wc'n. Ska ta med kameran så jag kan fotografera deras utbud och visa åt mamma och pappa sen så att de får se vad som finns. Jag vet vad jag vill ha, men det är ju inte jag som bestämmer nu i det här fallet ;)
  
Vem hejar ni på i BB förresten?
Jag hoppas att Lars drar hem allt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar