torsdag 29 mars 2012

Lazy day

Sorry för dålig update. Jag suger, hehhe.
Nu sitter jag här, ensam hemma, och är sjukt sugen på både pizza och choklad, bara för att jag inte har nån bil just nu och kan åka iväg och köpa det... Nå, jag ska väl överleva ;) 
Om en halvtimme får jag promenera iväg mot ungarna som slutar skolan, så då blir det ju i alla fall lite livat här i huset. Jag avskyr att ha det knäpptyst runtomkring mig.
  
Det har varit en alltför lugn dag idag. Skönt det också, men det känns som att jag inte gjort nån nytta alls. Visst, hushållsarbete har jag pysslat på med, men med renoveringen har jag inte fått gjort desto mer. Har suttit och sökt på nätet efter lite grejer som ska inhandlas till bl.a. wc'n bara.
  
Imorgon ska jag kanske fara in till stan och leta efter nya skåpdörrar, både till köket och wc'n, så nu borde jag ta mått på alla dörrar och skriva ner så att jag är förberedd. Kanske jag passar på att ta en pizza på stan då också ;) Borde också hälsa på fammo igen, få se om jag hinner imorgon.
  
Nej nu ska jag sluta babbla, jag har ändå inget att komma med. Jag borde bli flitigare med kameran nu igen så att jag har nå nya bilder att visa de dagar då bloggtorkan slår till.
  
Om ni har nå önskemål på vad ni vill att jag ska blogga om så får ni gärna hojta till.  

Pusipuss!
  
Randompics from weheartit.com
Tumblr_m1mlwhnq8s1ql631ro1_500_large
Tumblr_m1cdzgvrpv1qa3kooo1_500_large
Tumblr_lxa1jwcxd51r5l1k7o1_500_large

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar