lördag 31 mars 2012

Kvällens look, saturdaynight

Jag kände för att städa upp mig ikväll, även fastän vi inte hade några planer. Det är ju så sällan jag har nån orsak att städa upp mig.. Vi har bara varit in till stan en sväng, skjutsat lite folk och ätit varsin vårrulle. Sen har vi kollat Gladiatorerna och nu ska vi kolla nån film innan vi far in till stan igen för att spana in lite folk.
  
Såhär ser jag ut ikväll. Klänningen har jag köpt av Pisa för ynka 5€. Love it!
(Jag avskyr att mitt ansikte är snett.. Det syns extra bra på sånahär bilder. (Näsan dras åt höger, det ena ögonbrynet dras alltid uppåt, vänstra kind "hänger" och munnen dras åt höger..) Det bara påminner mig om förlamningen jämt & ständigt :( Uääh!)
  
Hoppas ni har en bra lördagskväll! 

4 kommentarer:

  1. Tycker inte det ser snett ut alls. Men kom ihåg att alla har osymmetriska ansikten, men det är ju inget man tänker på hos andra :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. :) Så är det ju, men jag ser det så bra själv..

      Radera
  2. Åh, vad snygga bilder! <3

    SvaraRadera