tisdag 28 februari 2012

Förberedelser

Hej alla sötnosar (och bittra j*klar)!
En del tycker verkligen om att klaga på andra för att själv framstå som bättre. Hoho.

Jag är i alla fall i Kovjoki nu, ska gå genom vad jag ska ha med till Ruka imorgon, och så far jag till Sandsund så fort jag är klar. Tack till "anonym" som övertalade mig om att njuta av resan istället för att bara tänka på att jag måste spara alla pengar till höstens resa till Turkiet. Det hinner jag nog göra under våren och sommarn. Så nu ska jag njuta och ha roligt med Roy och hans familj i några dagar tills jag återgår till vardagen och börjar på med praktiken här i Kovjoki.

Jag vet inte hur det blir med blogg-uppdateringen från Lappland, men åtminstone nåt inlägg från mobilen ska jag försöka få ihop.
  
Och hörni, missa inte Top Model Sverige ikväll! ♥ 

Hejar ni på nån speciell tjej, eller kollar ni bara för att det är underhållande? :) 

4 kommentarer: