fredag 27 januari 2012

It's friday!

Godmorgon fredag. Vad skönt att vakna tidigt, vara pigg, och se att det ljusnar ute. Det här blir en bra dag :)

Mot eftermiddan far vi norrut, men innan det så ska jag hinna till loppis, städa lyan och packa.
Hoppas det har försvunnit lite grejer från mitt loppisbord nu då jag lagt ner allt till -50%. Försäljningen har gått lite trögt på sistone, men under helgerna så brukar ju folk ha mer tid till att gå på loppis, så jag hoppas att det inte är så mycket grejer kvar på söndag då jag avslutar mitt bord. En del av det som är kvar ska jag skänka till välgörenhet, och en del ska mina systrar få bråka om.

Oj vad jag babblar... Haha...

Nå nu ska jag städa upp lite här innan jag far iväg till loppis. Vi hörs senare!

Den här bilden tog jag genom bilfönstret igår, helt oredigerad.

3 kommentarer: