tisdag 3 januari 2012

Godmorgon tisdag

Haha, vad glad jag blir av att se att min "tävling" (i inlägget under) blev rätt knepig trots allt :D Jag var rädd för att det skulle bli för lätt för er. Meningen var att inte ens mina närmaste vänner skulle veta svaret utan att behöva tänka ordentligt, så att det skulle va så rättvist som möjligt! Fortsätt gissa (och följ reglerna korrekt), det är alltså inget mindre än en proppad goodiebag som ni tävlar om! 
 
Det blev 5-6 timmars sömn inatt, men jag är ändå förvånansvärt pigg. Förra natten sov jag över 12 timmar, så det jämnar väl ut sig :)
Idag ska jag till Kovjoki och jobba lite. Dock inget ansträngande eftersom jag är så förkyld än... Men det är lite drygt lättare arbete som också måste göras, som jag ska pyssla med idag och kanske imorgon.
 
Nu ska jag dra iväg in till Code en snabbis och se om jag hittar nåt rea-fynd. Har ännu en liten summa kvar på presentkortet som jag fick av päronen i födelsedagspresent, och sen ska jag via Nykarleby med lite grejer som ska säljas innan jag far hem till Kovjoki!
 
Vi hörs senare så fort jag hinner sätta mig ner framför datorn.
Ha en bra dag! 
  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar