söndag 25 december 2011

Tre svartvita

Ursäkta min frånvaro, men jag antar att ni också haft fullt upp med att fira jul?! :)
Gårdagen var hektisk och rolig, och jag var helt slut mot kvällen. Först var vi i Sandsund, och sen kom vi till Kovjoki innan tomten kom hit. Vi fick allihopa fina klappar, och jag ska visa en del av dom sen. Jag fick bl.a. ett kamerastativ, nån film, doftljus, pengar, inredningsprylar, handdukar, godis... Och så var ju min telefon (som jag köpte för ca. en månad sen) en julklapp också. Jag är supernöjd!!

Jag har ätit så mycket god mat och choklad dom här dagarna, så jag känner mig som en köttbulle. Men det struntar jag faktiskt i, jag är för trött för att orka bry mig :) Skönt va?! Jag har varit otroligt trött dom här senaste veckorna, beror troligtvis på förkylningen. Roy har också blivit rejält förkyld nu, stackarn.

Nå, jag tog en hel del bilder igår, och ni ska få se fler så fort jag hinner/orkar gå genom dom. Jag börjar med att visa tre svartvita bilder, så får ni ju åtminstone se min julaftons-outfit ;)
Jag hämtar ett paket av tomten.
   
 Alecia fick också paket :)

Anna hjälper till att dela ut klapparna.

Har ni fått fina julklappar? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar