fredag 30 december 2011

Oops...

Jag och mina powernaps alltså! 5 timmars sömn blev det, och Roy fick draaaaaa mig upp ur sängen. Helt slut och hysteriskt fnittrig var jag då jag vaknade. Satt och skrattade så jag grät, läste genom alla nya kommentarer här på bloggen och tyckte bara att allt var så hysteriskt roligt. Jisses vad rubbad man blir då man envisas med att sova om kvällarna alltså ;D Det blir nog att sitta här och glo några timmar än innan jag går och lägger mig "på riktigt".

Och förresten -Tack för att ni är så söta. Ni gör mig så otroligt glad med era fina ord. Ni ska veta att alla skitkommentarer inte väger ett skit i jämförelse med alla fina jag får 
  
  

2 kommentarer:

  1. svar: haha tack, ja det är det :)

    SvaraRadera
  2. Nu måste en nyfiken svenska bara ställa en fråga. En del som kommenterar här har ett skithärligt språk/dialekt även om jag inte fattar varje ord;-) Är det skrivet på skoj eller är det ett "accepterat" språk/textning inom finlandssvenskan?

    Jag var i Finland några veckor när jag var barn. Esse heter "byn" och närmaste stad om jag inte minns helt galet är Jakobstad. En släkting till kompisen jag åkte med brukade kalla mig rolltappi, tror det betyder typ trollunge.

    Kan tillägga att jag även gillar svenska dialekter i synnerhet dalmål och norrländska. Bor själv i mellansverige, men pratar rätt präktigt jag med.

    Nu har jag ju nästan skrivit en hel roman, men som sagt så är jag vetgirig och hoppas på svar. Det är j*vligt uppiggande läsning iaf.
    Nu ska den här gammkärringa lägg ekull sej å sova fram tä sen förrmidda. Häj Sväjs!
    // Caroline

    SvaraRadera