söndag 30 oktober 2011

Tävlingssnack, och sånt

Godmorgon på er! Ni kommer väl ihåg att ställa tillbaka klockan en timme? Så, nu är det vintertid då alltså. Så nu är nog snön välkommen för min del i alla fall  : ) 
  
Hörni, jag tänkte avsluta den pågående tävlingen redan kl. 12 (Finsk tid), för jag är så ivrig att dra igång den nya. Så, skynda er att delta om ni inte redan gör det. {Klick klick} Och kom ihåg; Jag utesluter ingen från att vinna! Så även fast du vunnit förut så kan du absolut vinna igen. Oftast drar jag vinnarna slumpvis, men ibland väljer jag även ut vinnaren/vinnarna själv, på basis av era motiveringar. Men dom reglerna ger jag ju självklart inför varje tävling, så att alla vet på förhand vad som gäller.
Bara lite info och sånt om mina tävlingar, bara utifall det är nåt som lämnat oklart för nån :) 
 
Nu ska jag fixa lite grymma bilder till kommande tävling, puss puss
 
Tumblr_lt9mun8vdw1qdbh4no1_500_large
we<3it

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar