torsdag 27 oktober 2011

Ja, vad ska jag säga?

Jag är helt slut. Kom hem från jobbet nyss och måste strax gå och sova så att jag orkar upp imorgon. Jag är stressad, har ångest och mår inte vidare bra. Inget man får visa då man jobbar med kundbetjäning, så då jag kom hem släppte jag ut allt istället. Gaah.. 
 
Men, jag hatar att va negativ, så över till nåt mer positivt; Imorgon borde jag få hem ett paket från Avon, jag har nämligen slutat med Mary Kay och börjat med Avon igen. Jag har hållit på med det sen hösten 2008, med bara ett par pauser emellan, och jag har kommit fram till att det är nog det jag vill göra ..Som en liten extra grej bara. Jag kan säkert fixa lite tävlingar där jag lottar ut nån grej från Avon sen också om ni vill? :) 

Nu ska jag äta en smörgås och sen drar jag täcket över huvudet och försöker sova bort mina bekymmer. Jag ber till Gud om att morgondagen blir en bättre dag.
   

 
Vad ska jag blogga om imorgon innan jobbet? Ge förslag, jag känner nämligen att en bloggtorka är på kommande... 

5 kommentarer:

  1. Inte roligt med stressiga dagar, hoppas att e blir bäter ida! Styrkekram.

    SvaraRadera
  2. Hej! Jag undrade varför du slutade med MaryKay? Jag tycker man bara hör positiva tongångar från de som jobbar med det annars.

    SvaraRadera
  3. Anonym} Jag slutade för att jag inte hade tid och ork att satsa på det så mycket som jag hade velat, så jag kände att det inte lönade sig. Man vet inte förrän man provat, och nu har jag provat :) Annars så älskar jag Mary Kays produkter, dom är helt awesome!!

    SvaraRadera
  4. om dy ny hallder på me avon igen.. har dy fått demde julkatalogren? ja sko va intressera åv ti kuck i tem isåfall :D

    SvaraRadera