måndag 24 oktober 2011

Första dan på mitt nya jobb

Godmorgon! Okej, idag gäller det. Jag är livrädd, men samtidigt ska det bli riktigt roligt. Jag har gjort det här jobbet förr, fast på ett annat mindre ställe. Så lite förberedd är jag, men ändå känns det inte så. Nå, den här dan är ju bara fem timmar, så det blir en mjukstart nu bara. Det kommer nog säkert att gå riktigt bra! Shysst chef verkar jag också ha :) Om ni vill gissa var jag ska jobba så är det bara fritt fram. En länk delas ut om det är nån som lyckas gissa rätt.

Nu ska jag äta frukost och göra mig klar. Sen far jag iväg lite tidigare så att jag hinner köpa med mig nån lunch också.
Ett tidsinställt inlägg dyker upp kl. 12 (finsk tid), och sen hörs vi då jag kommer hem!

Ha en bra måndag, och glöm inte tävlingen
   

5 kommentarer:

  1. ids inte gissa då jag ju vet ;) men lycka till idag, ska nog gå bra ska du se!

    SvaraRadera
  2. Kanske citymarket i vasa centrum :)

    SvaraRadera
  3. Citymarket i Vasa centrum? :)

    SvaraRadera
  4. Nina din jävla härmapa.

    SvaraRadera