tisdag 25 oktober 2011

För ett år sen...

...såg jag ut såhär;
    
 
Tiden går fort, alltför fort.
  

Men nu är det bara två månader kvar till julen, och ja, jag längtar! :) 
Jag har redan köpt en del julklappar, och längtar tills butikerna fylls med julpynt så att man kan börja handla det också. Och julgodis, mmmmmm.... 
  
Nå, fortfarande två månader kvar, så jag ska väl ta det lite lugnt, men som sagt -Tiden går ju sjukt fort.
  

Nu ska jag fortsätta kolla lite webb-tv innan jag går och lägger mig. Vi hörs imorgon! 

2 kommentarer:

  1. Men hallå vakna!! Butikerna är redan fyllda med julpynt och julgodis. En del började med det redan i september.

    SvaraRadera
  2. Anonym} I'm awake ;) En del pynt och godis finns nog redan i de flesta butiker, men mycket mer än såhär kommer det nog!

    SvaraRadera