måndag 31 oktober 2011

Filmtips och städning

Igårkväll såg jag och gubben en film som vi tänkt se rätt länge nu, Super 8. Den var riktigt bra och spännande, jag hoppade högt flera gånger också. Om ni gillar spänning så ska ni absolut se den!  : )
 

 
Nu är Roy i skolan, och jag sitter här och myser med Alecia. Jag är ju ledig idag, och enda planerna jag har är ett event som jag ska på ikväll. Riktigt skönt att inte ha inplanerat nånting alls förrän kl. 19. Jag ska dock inte bara sitta här och slöa hela dan, utan jag ska ta tag i röran här också. Det blir verkligen kaos hos oss direkt. Det hålls välstädat max två dagar, sen är det grisigt igen. Så det känns ibland lite lönlöst att städa, men det måste ju ändå göras. Så nu ska jag ta tag i disken till att börja med, och sen ska vardagsrummet få sig en omgång. 

1 kommentar: