onsdag 28 september 2011

Det blev sjukskrivning...

Så imorgon ska jag bara ta det lugnt hela dan, sen på fredag känns ryggen förhoppningsvis bättre så att jag kan jobba utan att varje liten rörelse gör ont. Allt blir så tungt då man är så begränsad.
   
Ikväll ska jag begära massage av Roy, och så ska jag smörja in Zon på hela nedre delen av ryggen, så kanske en del av smärtan släpper. Även värkmedicin ska slängas in innan jag går och lägger mig, så att jag kan sova gott.
   
På väg från läkaren sprang (nåja, sprang och sprang...) jag in på Minimani och handlade lite nödvändigheter. Förutom det allra nödvändigaste så kom jag även hem med en ny badrumsmatta, lite doftljus, och en födelsedagspresent, och en grej som jag ska visa alldeles strax! :) 
   
Inte dagens bild..

2 kommentarer:

  1. Hoppas att e reider upp se me ryggen! Kram vännen.

    SvaraRadera
  2. Ja tror nästan att vi måst hopp över fotograferingen ida, fö ja har åter en gang en heil deil som sko måst göras, suck. Men va tror du om sondan? :)

    SvaraRadera