fredag 26 augusti 2011

It's friday, friday, friday!

Godmorgon! I morse steg jag för en gångs skull upp direkt larmet ringde, o nu känner jag mig faktiskt piggare än vanligt. Hoppas det håller i sig :)

Idag kommer en massör till jobbet, som vi får gå till på arbetstid. Så jag ska gå o få ryggen fixad, jag är verkligen huuur spänd & öm som helst i rygg, nacke & axlar. Ska bli otroligt skönt!
  
Nu ska jag slänga in en frukost o göra mig klar. Jag jobbar från 8-16.
  
Ett tidsinställt inlägg dyker upp på eftermiddan, så kika in här då! Ha en bra fredag ♥ 
   
Mina nyfunna vänner på jobbet. 

4 kommentarer:

  1. Ja, he ska no bli roligt tå få prov moccamastern er.. ;)

    Vilken lyx me massör på arbetstid! :) Sånt sko di bord ha på varinda arbeitsplats fö ti int tala om skolona!

    SvaraRadera
  2. SV:
    tå man har lova sesjölv att int göra e så känns e jo feil.. men som sagt, glass e jo it SÅ falit ;)

    janå he sko faktiskt vara rolit ti sta framfö kameran nangang! men tror ja väntar tills ja e liti nöjdari me mesjölv :)

    SvaraRadera
  3. Jasså, så man får riktit va med på din blogg. (: Kul! Jag såg ju glad ut iaf! Ha en bra helg!

    SvaraRadera
  4. JohannaS} Haha, detsamma! :)

    SvaraRadera