onsdag 31 augusti 2011

En liten beställning

Nu har jag passat på att utnyttja erbjudandet "få -50% på dyraste varan i din beställning" hos Jotex. Så jag klickade hem lite grejer som vi behöver ha till lägenheten; 
   

  
Allt detta är påväg hem till oss nu  Överdrag till soffan, handdukskrokar, tvålkopp, kökshanddukar, mystossor till kalla höst- och vinterkvällar, zebramönstrad matta & lakan-set. 
Sofföverdraget fick jag till halva priset efter att jag utnyttjat rabatten, så det blev alltså endast 29,95€ istället för 59,90€! Så allt detta betalar jag strax under 100-lappen för, inklusive frakt. Inte illa alls, eftersom allt detta trots allt är grejer vi behöver! 
  
..Så nu ska jag nöjd & glad städa lägenheten så att vi kan ta emot besök imorgon :) 

1 kommentar:

  1. Billigt!! =)

    sv: åh du är så söt! Jag skulle gärna rita Pink! :D hon är grym!

    SvaraRadera