lördag 13 augusti 2011

De e mycke nu

Hej på er! Jag håller på o dekorerar tårtor för fullt. Lillasyster Linda blir ju som sagt konfirmerad ikväll, så det är en del att stå i nu innan. Sen ska jag också laga hennes hår, o så ska jag även fotografera henne. Så jag känner liksom att jag har lite mycket ansvar på mig idag, men det ska nog gå bra! Vi ser till att ha god tid på oss med allt, så om nånting går fel så hinner man ju fixa till det :)

Bild på tårtorna får ni sen (hinner inte överföra bilder nu) o även bilder på Linda såklart! Ska fortsätta med tårtorna nu, vi hörs senare ♥  
 
5445903052_39f4d90331_b_large
we<3it

2 kommentarer:

  1. Blir dem egentligen int konfirmera imrn på morgonen, eller har dem ändra det?

    SvaraRadera
  2. Kan man få se bild på tårtorna? :)

    SvaraRadera